A Krím-félszigeten, a gépen, egy utazási blog Sergey Dyakov

Az utolsó cikkemben írtam arról, hogy mi a helyzet ma a komp a Krímben a komp. És én különösen, miután visszatért útja a Krímben, úgy döntött, hogy az első kiadás ebben a cikkben. Ez az információ nem vesztette el relevanciáját. De mielőtt biztonságosan át a Krím-félszigeten, hátrahagyott több mint 2600 kilométert, amit gyorsan hajtott - mindössze 2 nap alatt!

Ma én megmondom, hogyan mentünk a Krím autóval, hogy érdekes volt az utunkba, és adok néhány tippet, hogyan lehet eljutni a Krímben önerejéből minimális időráfordítással, pénzt és energiát!

Ez a megközelítés segített a végén, hogy időt, pénzt és idegeket. De kezdjük az elején ...

Kezdjük azzal, hogy ha beszélünk pontosan, a Krímben, mi nem megy Cseljabinszk és a falu Mezhozorny - áll a Cseljabinszk régióban. Ott élő rokonunk, aki ebben az időben volt keresse fel fia Jaroszláv. Úgy döntöttek, hogy ezen az úton nem fog menni velünk. Elsősorban annak a ténynek köszönhető, hogy a gyermek nehéz fenntartani egy ilyen hosszú út autóval, szinte nonstop. És a Krímben, volt egy nagyon aktív programot, abban az értelemben, hogy a strandon voltunk feküdt egy minimális és többnyire mindig mozgásban.

Úgy döntöttünk, hogy hagyná kora reggel, szombaton és vasárnap este már tervezte, hogy hajt a komp terminál, megtörve körülbelül 2600 kilométer.

De az okok mentünk a Krím:

A Krím-félszigeten, a gépen, egy utazási blog Sergey Dyakov

Pár hónappal az utazás előtt én megváltoztatta a „vas ló”. Elköltöztem régi VAZ2115 új Nissan Almera. Előre tekintve azt jelenti, hogy azon az úton, hogy a Krím-félszigeten és vissza, valamint során minden mozgás a félszigeten, az autó nem sikerül egyszer sem! Mellesleg mindazok számára, akik tervezik a hosszú utazás autóval, azt tanácsolom, hogy olvassa el ezt a cikket itt, hogy hogyan készüljön fel, és előkészíti az autó egy útra.

Tehát 6:30 elindultunk Mezhozornogo. Egy órával később adtuk át a város Beloretsk költözött abba az irányba, Ufa. Az első 300 km utunk feküdt az Ural hegység. Típusai vannak nagyon szép, de mivel az állandó eső és köd, élvezze őket teljesen sikerült. Azt kell mondanom, hogy az eső kísért minket szinte az egész első nap az utazás, és megállt és csak este, amikor mentünk 900 kilométert, és már valahol a Szaratov régióban.

Miután csak 30 kilométerre átkeltünk a határon Európában és Ázsiában. Itt van - egy ablak Európára

Misty úton keresztül az Urál-hegység:

Nos, valami elkalandoztam. Mi továbbra is a mi utat a Krím ...

Átlépjük a határt Baskíria és Tatarstan:

A Krím-félszigeten, a gépen, egy utazási blog Sergey Dyakov

Tatár - olajban gazdag földet. Mindenütt a mezőket, akkor megjelenik egy kép itt:

Amikor elkezdte a szürkület, mentünk a nagy Volga folyó. Nem veszít időt, és főleg, hogy felhajtani, így a fotókat kiderült, hogy nem annyira fenséges:

Sunset találkoztunk valahol az út Szizrany Szaratovba:

A Krím-félszigeten, a gépen, egy utazási blog Sergey Dyakov

Az első nap során az utazás utaztunk közel 1.300 kilométert, azaz a. E. Pontosan félúton. Az óra már majdnem éjfél, és a szem megkezdte bágyadtság és fáradtság. Azon az éjszakán megálltunk egy egyszerű parkoló, fizet érte csak 50 rubel. Így takarít pénzt és időt.

Már 05:30 kezdődött a második nap az úton. Kora reggel az út több ingyenes és elég gyors, így utaztunk több mint 300 km-re, és kilenc órakor lépett be a hős város Volgograd. Célunk az volt, a híres Mamayev Kurgan - az emlékmű összetett, és egy igazi szimbóluma a bátor katonáink harcok során a sztálingrádi csata!

Most nem lakozik részletesebben erről - ez a téma egy másik nagyszerű cikket, hogy én teszi közzé a közeljövőben.

Kap egy hatalmas benyomást tett látogatása Mamayev Kurgan és nyújtsd a lábam egy kicsit, mi ment. Előtte még mindig 900 kilométer, amit szeretnék átadni szinte megszakítás nélkül, amíg az éjszaka, hogy a komp.

Időmegtakarítást, már soha nem szűnt meg enni. Élelmiszer módon van velünk. Erre a célra egy kis autó nagyon kényelmes hűtőszekrényben. És enni útközben.

A Rosztov régióban, amely határos a Donyeck Népköztársaság, megvan, hogy megfeleljen a konvoj szállító humanitárius segélyt a Donbas Magyarországról:

300 km-re a port a Kaukázus kezdett sötétedni kezdett lassan rebound fáradtság, de amikor az első jelei a port kezdtek megjelenni, az erők valahogy bekerült! És a végén a 23-kor már a kikötőben és a vásárolt jegyeket a komp!

Átmentünk nagyon gyorsan, nem állt a sorban. És most költözött le a komp, és vezetett a Kerch, befordultam az első udvaron, ahol töltötte az éjszakát a kocsiban.

Az első cél az volt, üdülőfalu új fényt. De miután elhagyta a Kercsi tettünk az első állomása az egyik a strandok a vad. Szia Krím-félszigeten.

A Krím-félszigeten, a gépen, egy utazási blog Sergey Dyakov

Így jutottunk el a Krím autóval Cseljabinszk mindössze 2 nap. De az összes kalandot kellett még hátravan ...