Utunk a Krím egyedül - élőben utazás

Két nap múlva visszatért a Krím Krasnodar. Azt gondoltam, hogy az lenne, hogy írjon egy hozzászólást ma a Krím-félszigeten. Tárgy kellően releváns és friss információk nem elég.
Tehát, az én utam terveztük, rokonlátogatás Krasnodar. Amíg ott volt, egy utat a Krímben, mi nem tervezzük. A terv szerint kellett Abrau-Durso és Anapa, néhány hozzászólás lesz róluk.
A Krím egyedül, úgy döntöttünk, hogy amúgy is Anapa. Úgy éreztük, hogy megbocsáthatatlan szoros és nem kihasználni ezt a hibát. Ahhoz, hogy megértsük, hogyan mentünk a Krím-félszigeten, és mit nézett látnivalók, térképeket kínál a mi útvonal:

Kétféle módon lehet eljutni a Krím Anapa - tengeri és szárazföldi. Az első módszer az, hogy gyorsabb és kényelmesebb, de nem olcsó.

Utunk a Krím egyedül - élőben utazás

Katamarán küldi naponta egyszer 14.00 ez egy kicsit drága nekünk, és úgy döntöttünk, hogy a közúti, vagyis busszal.

Általában van kialakulóban útvonalak Anapa folyik járatok tekintetében.

Csak áthaladó járat Anapa a Krím Jalta-Novorossiysk volt, de nem volt teljes. Ezért nem volt más választása, mint menni először a kikötő Kavkaz.

Utunk a Krím egyedül - élőben utazás

Referencia terminálok, akkor láthatjuk, bármilyen irányban, az árak és a rendelkezésre állás

Áthaladó járat a Krím Anapa

Az ára egy felnőtt jegy Anapa Port Kavkaz - 170 rubel. az utazási idő 2,5 óra.

Tanács №1: azok számára, akik szeretnék a nyáron, hogy kihasználják a távolsági buszjárat, vigye magával a fan! Adtak sooo praktikus. Mivel a fele a busz, amelyen vagyunk „szerencsés”, hogy menjen, nem volt légkondicionáló (intercity és Krasnodar, mint kiderült, a krími flotta csak nagyon idős európai autóbusz minimális komfort). Nos, képviseli: a nap melege, az idő, a napszaktól, a busznyi ember, az ablakok nem nyitott, csak a friss levegőt nyílások, a vezetőoldali ablak és nyissa ki az ajtót! Szerencsénk, mert van egy hely, közvetlenül a bejáratnál, valamint az egész utat az ajtó nyitva volt, nem voltunk meleg. Ja, majdnem elfelejtettem, általában a kijárat és bejárat a város voltunk dugóba.

Utunk a Krím egyedül - élőben utazás

Ez domchali a szél a port a Kavkaz, vásárolt jegyeket a komp a kikötőben a Krím-félszigeten.

Egy felnőtt jegy ára 162 rubel, gyermek - 81 rubel.

Tanács №2: készpénzben előre, vegye ki a kártyát, a tengeri állomás épületben van bankautomaták, a Krímben a szűk - ukrán ATM minden fogyatékkal élő és a hazai bankok nem tudták, hogy gondoskodjon saját.
Valahol fél óra állt a checkpoint (előtt volt egy határ), majd felszállt a kompra.

Utunk a Krím egyedül - élőben utazás
By the way, a komp kiderült, hogy a görög, egy hasonló, elhajózánk Heraklion Santorini. úgy, hogy fújt minket kellemes emlékeket.

De amint útnak, és leültünk, és várt még egy órát, amikor a komp megtelt. Kiderült, a pontos indulási időt nem attól függ, hogy a kihasználtság a komp. A végén, mi útnak, és 20 perc múlva volt a kikötőben Krím, várt hosszabb hajózott.

Ahhoz, hogy elérjük a kikötő Kercsi a buszmegálló, hogy üljön le egy kisbusz №1, megálló a vasútállomás mellett kikötők Krím-félszigeten. Magától valahol 15 percenként, és talán több. Taxisok állnak a bőség, valamilyen oknál fogva, mely elvenni azonnal Feodosiában és kérjen erre 1000 rubel. Mennyibe kerül egy taxi a buszpályaudvar Kerch rejtély maradt. Általában persze, hogy jobb, hogy összpontosítson az időben a kikötőbe érkezés Krím-félszigeten. Például megérkeztünk 18:00. Kell várni a buszra, hogy a buszmegálló, és onnan Feodosiában (100 km), akkor, hogy legalább két órát. És még mindig meg kellett találni ház Feodosiában, ahogy korábban még nem foglalt. Ítélve, úgy döntöttünk, hogy nem a kockázatokat, és kihasználják a szolgáltatások egy nő, aki felajánlott pénzt a megfelelő lakhatás + ingyenes transzfert biztosít a nagyon tulajdon. Ennek eredménye, hogy kényelmesen és a kerékpáros egy fillért viteldíjat jött Feodosiában.

További cikkek utunk a Krím:

Szolgáltatás, amit használni a saját külön utakra: