Az esszé, hogyan töltöttem a nyár a tengeren

Imádom a nyár! A nyár mindig nagyon szórakoztató, mert akkor szinte minden alkalommal lógni a barátokkal az udvarban, lovaglás hinták, csúszdák magas, és még enni fagylaltot, és inni egy hideg limonádét. Nyári szüleim mindig elviszik gyermekeiket valahol nyaralni, néhány megy a faluba, hogy a nagymama, a másik tenger.

Nem kell a nagyszülők, akik éltek a faluban, így a legtöbb nyári töltöm a városban, majd két héttel a tengeri ételeket.

Sea vezetünk át a szorosan összetartozó család. Anya és apa összegyűjtjük a bőröndöm, és tettem be a hátizsákot a dolgokat, hogy hasznos lehet számomra az út. Azt magával játékok, strandlabda, vízágyú, pénztárca, amit félre néhány hónap, és még sok más. Saját hátizsák olyan nehéz, hogy alig tudtam húzza.

Szeretek menni a vonaton, és látszik az ablakon más városokban, erdők, folyók, akkor azt elképzelni magam ebben utazó! És alszom csak a felső polcon, de a szülők és a félelem, hogy én valaha is csökken.

Kora reggel érkezünk a kívánt várost, selimsya a házban vagy lakásban, és sietett a partra. Anya és Apa, persze, nem siet, de mindig személyre szabott. Ha nem siet, mindannyian elhagyják ülés után a konyhában vagy a tévénézés, én jól ismerem őket.

A strandon magammal mindent, amit lehet szüksége: egy vödör lapáttal, labda és szemüveg búvárkodás. Úszom is, mert megyek az uszodába. Gyorsan levette ruháit, és rohant a vízbe, nem várok a szülők. A víz hideg a reggel, de nem érdekel, én egy futó fut a tengerbe, és úszni sokáig, majd a tekercs a hátára, és ott feküdt, és felnézett az égre.

Azt fürdeni olyan hosszú, hogy a szülők, hogy húzza ki engem a tengerbe. A bank építek hatalmas homokvárat ablakok, ajtók és kagylók kövekkel. Zárak kapott a nagy és szép, még apa segít építeni őket, és anyám barnul.

Nem szeretem, hogy napozzon, feküdjön le, és felborulása hátulról gyomor - ez unalmas. Mindig ismerkedés a többi gyerekkel, és együtt fogjuk építeni valamit, labdázni és szaladgálni a strand, homok locsolás emberek jól érzik magukat! Sokat úszás, mert a tenger megyünk naponta kétszer, reggel és délután.

Így megy minden nap az én nyaralás a tengerparton. Úszni, búvár és úszás én soha nem lehet megunni! Mégis megyünk turnézni, séta a parkok és botanikus kertek, de ott nem olyan vicces, mint a tenger. Mindig szomorú az utolsó pihenőnap, mert menni innen nem akarom. Mi dobjon egy pénzérmét a vízbe annyiszor, hogy jöjjön vissza, és megyünk gyűjteni holmiját.

Útja a tenger hosszú ideig, emlékszem, és otthon, és aztán elkezd várom a jövő nyáron!